Дистанційне навчання
Як організувати заняття вдома?
- Багатьом батькам знайома ситуація, коли окрім довільної гри дитини-дошкільника необхідно внести в розпорядок дня елементи навчання. Як же навчальну діяльність впровадити вдома? Є дітки, які самі прагнуть "вчитися", люблять "уроки" і мами тільки встигають їм подавати нові завдання, таким мамам можна просто посміхнутись і не читати далі. Ми ж спробуємо допомогти тим батькам, які щиро хочуть, але поки не знають з якого боку підступити до цих обов'язковим справ вдома.
- Одне можемо сказати точно - навчити дитину присвячувати певний час навчанню можна. І навіть не через силу.
- Отже, ми рекомендуємо:
- - Створити розклад! Так, такий простий, але такий важливий пункт. Але не самим надрукувати на комп'ютері і видати дитині, а в один із днів, коли у дитини гарний настрій і ви нікуди не поспішайте, запропонуйте ідею: - "А давай ми з тобою намалюємо, як проходить наш день!" І розкажіть, що вам потрібно скласти ПЛАН (це звучить досить діловито і діти найчастіше раді підтримати) з картинками, коли дитина прокидається, коли їсть, коли грається і т.д. Можете ілюструвати самі смішними малюнками або знайти ілюстрації в журналах і вирізати звідти. В графіку «Мій день»повинні бути обов'язково "цікаві уроки" у розкладі. Заздалегідь самі подумайте, коли Ви самі в силу загальної зайнятості зможете приділяти час цілеспрямованим настільним іграм, читанню, фізичним вправам, художньо-естетичній діяльності. Це не повинна бути відразу година або півтори. Дитина з радістю зробить з Вами красивий графік, в ньому потрібно писати всі справи і час, що дитина робить день у день: прокидаюсь, одягаюсь, їм, граюсь, роблю цікаві уроки, сон і т.д. Час потрібен для того, щоб, коли прийде час займатися, Ви могли сказати дитині - дивись, стрілочка на годиннику показує такий то час, значить, потрібно попрацювати.


Розбиратись по годиннику дитині ще не обов'язково для цього. Графік повинен знаходитись завжди на видному місці. Важливо бути чесним і завжди дотримуватись встановленого порядку. Графік не означає "жити по годинах", У випадках, коли дитина захоче ухилитись від занять, графік послужить нагадуванням, і нічого не поробиш, самі ж все вписали. Головне, не використовуйте як покарання графік, а більше як неминучу реальність і поважність.
- Використовуйте основні захоплення дитини на користь навчанню. Наприклад, якась дитина життя не уявляє без конячок, хтось без машин, хтось без принцес. От нехай вони й будуть основними героями у вас скрізь - при рахунку, вивченні букв тощо. Якщо ви вже, на жаль, на тому етапі, коли відносини з обов'язковими завданнями розладналися, придбайте нову іграшку, яка обов'язково сподобається дитині і нехай вона у вас буде "іграшка-професор", яка хоче дитину чомусь цікавому навчити. Приходити іграшка буде тільки під час "цікавих занять" і ховатися відповідно після них. Дошкільний вік - це час, коли діти практично не розділяють у свідомості вигаданий і реальний світ. Тому створюйте казку, в яку самі вірите! Коли дитина не особливо хоче виконувати якесь завдання, можна сказати: "Як же шкода, а гра їхала зі мною в машині, сумувала за тобою і питала: "Коли ми до Даші поїдемо? Коли ми до Даші поїдемо?". А гру засмучувати дитина не хоче, хоч і не сильно вірить мені, що гра могла так запитати. Але будьте непохитні: "У мене ігри просто чарівні. Інші, може, й не розмовляють, а ця гра точно про тебе питала!". При всій своїй серйозності ця Даша буде питати до школи:" А яка ще гра за мною сумувала?". І так у багатьох випадках з багатьма дітьми.

- Використовуйте ігри за віком і не у великій кількості одночасно, а дозуючи. Якщо займаєтеся по зошитах, їх повинно бути по одному на одну дисципліну, щоб формувати організованість і відповідальність у дитини.- Майте завжди план, який ви хочете здійснити під час виділеного проміжку. Тоді дитині буде складніше відвести Вас із курсу.- ОБОВ'ЯЗКОВО ПОТРІБНО доводити справу до кінця. Це дуже важливий пункт. Краще зробити менше, але до кінця, ніж почати все потрошку.- Використовуйте для роботи максимально продуктивний час. Дитина має бути виспана, сита, здорова.- Подбайте про комфортне робоче місце і організацію заняття в цілому. Часто з появою у дитини "свого місця" (столик або хоча б закріплений за дитиною свій куточок) завдання просто самі робляться, так як дитина починає відчувати себе особливою. Не пропустіть такі моменти, щоб не доводилося вигадувати нову мотивацію. Під час виконання завдань не повинен працювати телевізор, радіо, а в сусідній кімнаті активно гратись друзі дитини. Тоді її думки, хочеш не хочеш, будуть там.- Підтримуйте і помічайте успіхи.. Перебільшуйте десь, це не страшно. Наприклад: "Ань, ти, виявляється, такий професор, я навіть не очікувала! Ти впоралась з усіма завданнями навіть швидше, ніж я думала!", зошит підпишіть "Супер-Даша", "Супер-Максим" - це ж зобов'язує бути молодцем! Розумієте?Успіхів усім і цікавого, продуктивного навчання!
13 квітня 2020
Тема тижня: "Великдень"
Перед тим як розпочати тему "Великдень", повторіть з дітками який весняний місяць розпочався (який вже закінчився).
Фізкультхвилинка "Скік та скок"
Малята, спробуйте намалювати, та розфарбувати писанку. Фото з вашими малюнками надсилайте в Вайбер (в особистому повідомленні). Зробимо на сторінці в Фейсбуці виставку малюнків ваших писанок.
14 квітня 2020
Ранкова руханка для гарного настрою)))
Повторимо цифри та пригадаємо де вони можуть ховатися.
Малята, спробуйте намалювати або викласти цифри з підручних матеріалів (камінці, палички, мозаїка, ниточка тощо) або знайти в своїй кімнаті "заховані" цифри.
Поради батькам
Розвиток логіко-математичного мислення дітей.
Велику роль у залученні малюка до світу математики відіграють батьки. Звичайно, вихователь під час занять, індивідуальної роботи, спостережень, екскурсій, дидактичних та сюжетно-рольових ігор формує у дитини елементарні логіко-математичні знання, уявлення, вміння та навички, однак спонукати дитину до пізнання - це завдання найближчих їй людей, а до того ж чудова можливість поспілкуватися зі своїм малям.Пропонуємо декілька порад батькам про те, як можна розвивати логіко-математичне мислення дитини у невимушеній «домашній» обстановці, під час повсякденного спілкування.
«МАТЕМАТИЧНІ» поради на щодень:
На прогулянці

На прогулянці звертайте увагу дитини на цифри на будинках, машинах, рекламних щитах, вивісках. Називайте малюкові цифри, які бачите, і просіть, щоб він їх повторив. Для цього пограйте у гру «Відлуння»: нагадайте своєму маляті, як ви у горах чи у будинку чули, як луна «повторює» останні слова, і запропонуйте йому на певний час стати такою луною. Наприклад: «Я скажу чотири, а ти повториш за мною двічі (тричі...) «чотири», «чотири»... Така гра не лише допоможе дитині запам'ятати числа, а й сприятиме закріпленню навичок лічби, розвитку уваги.
У кімнаті

Коли дитина просить, щоб ви почитали їй улюблену казочку, оповідання, віршик, перед тим, як задовольнити її прохання, запропонуйте їй знайти відповідну сторінку за номером (від 1 до 10).Якщо ви зібралися пересадити кімнатні квіти, запропонуйте дитині взяти участь у процесі, підібрати горщики відповідного розміру, полічити їх, можна розкласти перед нею пластмасові горщики різні за розміром і дати завдання скласти їх один в один за принципом мотрійки. Можна також пропонувати викладати з них серіаційні ряди,групуючи за певними ознаками. Цей процес не лише захоплює малюка, а й розвиває у нього мисленнєві операції аналізу та серіації.Заохочуйте дитину самостійно організувати свій ігровий простір. Наприклад, запропонуйте гру «Кафе». Нехай малюк сам підготує необхідні атрибути, обладнає дизайн приміщення, згрупує предмети, які будуть використовуватися у грі, за якістю (масою, формою, кольором, величиною), множинами (кондитерські вироби, напої, фрукти), виготовить та розклеїть цінники. А ви, відвідуючи «кафе» свого малюка, не забувайте хвалити його старанність.
На кухні

Під час приготування обіду спонукайте малюка лічити овочі та фрукти.Наприклад, запитайте, скільки в кошику для приготування моркви, буряка, картоплі, цибулі.Попросіть перебрати квасолю та горох у різні ємкості. Або висипте на тацю макарони різні за формою та розміром і запропонуйте розкласти (згрупувати) їх за однією або двома ознаками. Це завдання розвиватиме вміння дитини класифікувати предмети, а також дрібну моторику та сенсорику. Приготування вареників - цікава і захоплива справа, тож нехай ваш малюк допомагає їх ліпити, при цьому лічить, скільки він зробив сам, скільки ви, а скільки разом; скільки було до того, як він почав ліпити, і скільки стало. Обов'язково відзначайте вклад дитини у спільну справу, не скупіться на похвалу.Коли варите кашу, запропонуйте малюкові умовною міркою відміряти крупу.Наприклад, попросіть у нього три склянки крупи для варки або скажіть, нехай визначить, скільки ще склянок крупи залишилося у мішечку чи посудині для її зберігання. За таким же принципом можете проводити гру «Магазин», тобто «купувати» у дитини певні продукти.
В природі

Виїжджаючи з дітьми на природу (на берег річки, озера чи моря) можна зайняти їх пошуками «курячого бога». Це камінчики з діркою, які, за словами людей, приносять щастя тому, хто їх знаходить. Камінчики можна лічити, групувати за розміром, кольором, нанизати на нитку. Можна полічити, хто знайшов більше камінчиків, порівняти, чиє намисто найдовше шляхом накладання одне на одне. Цікаво буде оголосити конкурс на знаходження найменшого чи найбільшого камінчика. Камінчики, які мають незвичну форму, можна розфарбувати фарбами, восковими олівцями.Пропонуйте шукати камінці певної форми (схожі на трикутник, квадрат, круг) та групувати їх. Малеча полюбляє кидати камінчики у воду. Позмагайтеся і покидайте їх на дальність: хто кинув далі, хто ближче.З шишок, каштанів. камінців, листочків, гілочок попросіть дітей викласти якусь геометричну фігуру або інше зображення, порівняти, яких матеріалів використано більше. Залучайте дітей до ігор: «Скільки кроків до дерева?», «Який листочок більший?», «Виклади листочки за зростом».Під час спостережень за деревами спонукайте дитину лічити кроки до дерева (точний окомір), листочки на дереві, пташок, які прилетіли чи відлетіли. Для розвитку орієнтування у просторі запитуйте малюка, у який бік хиляться гілочки, коли дме вітер, - вправо чи вліво; хто живе на дереві, а хто під ним. Для розвитку вміння порівнювати за величиною пропонуйте такі завдання: знайти найвищий дуб; обійняти найтовстіше дерево; виміряти мотузкою товщину клена та прикласти до умовної мірки (лінійки); викласти з листочків велике та маленьке коло, найдовшу, найкоротшу доріжку; підійти до найвищого (найнижчого) дерева.
Як бачите, розвивати логіко-математичне мислення вашого малюка - цікаво і цілком доступно у домашніх умовах. Крім того, всі наведені завдання сприяють формуванню не лише відповідних математичних вмінь, але й загальної життєвої компетентності дитини, розширюють її світогляд та закріплюють набуті знання з інших галузей.
15. 04. 2020
Пропоную вам малята виготовити писанку в техніці пластилінографія.
Ось деякі варіанти таких писанок.



Чекаю фото ваших вітальних листівок.
Весела руханка)))