Дистанційне навчання Як організувати заняття вдома?
- Багатьом батькам знайома ситуація, коли окрім довільної гри дитини-дошкільника необхідно внести в розпорядок дня елементи навчання. Як же навчальну діяльність впровадити вдома? Є дітки, які самі прагнуть "вчитися", люблять "уроки" і мами тільки встигають їм подавати нові завдання, таким мамам можна просто посміхнутись і не читати далі. Ми ж спробуємо допомогти тим батькам, які щиро хочуть, але поки не знають з якого боку підступити до цих обов'язковим справ вдома.
- Одне можемо сказати точно - навчити дитину присвячувати певний час навчанню можна. І навіть не через силу.
- Отже, ми рекомендуємо:
- - Створити розклад! Так, такий простий, але такий важливий пункт. Але не самим надрукувати на комп'ютері і видати дитині, а в один із днів, коли у дитини гарний настрій і ви нікуди не поспішайте, запропонуйте ідею: - "А давай ми з тобою намалюємо, як проходить наш день!" І розкажіть, що вам потрібно скласти ПЛАН (це звучить досить діловито і діти найчастіше раді підтримати) з картинками, коли дитина прокидається, коли їсть, коли грається і т.д. Можете ілюструвати самі смішними малюнками або знайти ілюстрації в журналах і вирізати звідти. В графіку «Мій день»повинні бути обов'язково "цікаві уроки" у розкладі. Заздалегідь самі подумайте, коли Ви самі в силу загальної зайнятості зможете приділяти час цілеспрямованим настільним іграм, читанню, фізичним вправам, художньо-естетичній діяльності. Це не повинна бути відразу година або півтори. Дитина з радістю зробить з Вами красивий графік, в ньому потрібно писати всі справи і час, що дитина робить день у день: прокидаюсь, одягаюсь, їм, граюсь, роблю цікаві уроки, сон і т.д. Час потрібен для того, щоб, коли прийде час займатися, Ви могли сказати дитині - дивись, стрілочка на годиннику показує такий то час, значить, потрібно попрацювати.


Розбиратись по годиннику дитині ще не обов'язково для цього. Графік повинен знаходитись завжди на видному місці. Важливо бути чесним і завжди дотримуватись встановленого порядку. Графік не означає "жити по годинах", У випадках, коли дитина захоче ухилитись від занять, графік послужить нагадуванням, і нічого не поробиш, самі ж все вписали. Головне, не використовуйте як покарання графік, а більше як неминучу реальність і поважність.
- Використовуйте основні захоплення дитини на користь навчанню. Наприклад, якась дитина життя не уявляє без конячок, хтось без машин, хтось без принцес. От нехай вони й будуть основними героями у вас скрізь - при рахунку, вивченні букв тощо. Якщо ви вже, на жаль, на тому етапі, коли відносини з обов'язковими завданнями розладналися, придбайте нову іграшку, яка обов'язково сподобається дитині і нехай вона у вас буде "іграшка-професор", яка хоче дитину чомусь цікавому навчити. Приходити іграшка буде тільки під час "цікавих занять" і ховатися відповідно після них. Дошкільний вік - це час, коли діти практично не розділяють у свідомості вигаданий і реальний світ. Тому створюйте казку, в яку самі вірите! Коли дитина не особливо хоче виконувати якесь завдання, можна сказати: "Як же шкода, а гра їхала зі мною в машині, сумувала за тобою і питала: "Коли ми до Даші поїдемо? Коли ми до Даші поїдемо?". А гру засмучувати дитина не хоче, хоч і не сильно вірить мені, що гра могла так запитати. Але будьте непохитні: "У мене ігри просто чарівні. Інші, може, й не розмовляють, а ця гра точно про тебе питала!". При всій своїй серйозності ця Даша буде питати до школи:" А яка ще гра за мною сумувала?". І так у багатьох випадках з багатьма дітьми.

Розбиратись по годиннику дитині ще не обов'язково для цього. Графік повинен знаходитись завжди на видному місці. Важливо бути чесним і завжди дотримуватись встановленого порядку. Графік не означає "жити по годинах", У випадках, коли дитина захоче ухилитись від занять, графік послужить нагадуванням, і нічого не поробиш, самі ж все вписали. Головне, не використовуйте як покарання графік, а більше як неминучу реальність і поважність.
- Використовуйте основні захоплення дитини на користь навчанню. Наприклад, якась дитина життя не уявляє без конячок, хтось без машин, хтось без принцес. От нехай вони й будуть основними героями у вас скрізь - при рахунку, вивченні букв тощо. Якщо ви вже, на жаль, на тому етапі, коли відносини з обов'язковими завданнями розладналися, придбайте нову іграшку, яка обов'язково сподобається дитині і нехай вона у вас буде "іграшка-професор", яка хоче дитину чомусь цікавому навчити. Приходити іграшка буде тільки під час "цікавих занять" і ховатися відповідно після них. Дошкільний вік - це час, коли діти практично не розділяють у свідомості вигаданий і реальний світ. Тому створюйте казку, в яку самі вірите! Коли дитина не особливо хоче виконувати якесь завдання, можна сказати: "Як же шкода, а гра їхала зі мною в машині, сумувала за тобою і питала: "Коли ми до Даші поїдемо? Коли ми до Даші поїдемо?". А гру засмучувати дитина не хоче, хоч і не сильно вірить мені, що гра могла так запитати. Але будьте непохитні: "У мене ігри просто чарівні. Інші, може, й не розмовляють, а ця гра точно про тебе питала!". При всій своїй серйозності ця Даша буде питати до школи:" А яка ще гра за мною сумувала?". І так у багатьох випадках з багатьма дітьми.